Onze aanpak
Als we bij u thuis langskomen, dan doorlopen we samen de volgende stappen:
1. Aanvullende stukken opvragen
Al tijdens de intake bespreken we met u welke stukken wij van u nodig hebben om uw zaak in gang te kunnen zetten. Zodra wij het kenteken in ons bezit hebben, inventariseren we uw schade en achterhalen de verzekeringsmaatschappij van de wederpartij en stellen deze aansprakelijk.
2. Wederpartij aansprakelijk stellen
Vervolgens stellen wij de wederpartij aansprakelijk voor de schade die u geleden heeft en vragen wij alvast een eerste voorschot voor de door u geleden schade. Dit doen wij schriftelijk bij de verzekeraar van de persoon of organisatie die verantwoordelijk is voor uw letsel. De wederpartij moet de aansprakelijkheid (deels) erkennen om uw zaak voort te kunnen zetten.
3. Voorschot aanvragen ter vergoeding van uw gemaakte kosten
Zodra de wederpartij aansprakelijkheid heeft erkend, stellen wij hem op de hoogte van uw letsel en schade. Dan vragen we ook direct indien nodig een aanvullend voorschot aan voor uw schade, zodat uw eerste kosten en verliezen zo snel mogelijk gedekt zijn. Wij blijven dat doen zolang uw schade hoger is dan de tot dan toe uitgekeerde voorschotten enwij dit aan de wederpartij kunnen onderbouwen. Net zolang totdat wij over kunnen gaan tot het sluiten van uw dossier.