Klachten
Indien je een klacht hebt over de behandeling van je zaak door ons kantoor, horen we dit graag van jou. Wij zullen ervoor zorgen dat je klacht wordt behandeld. Smart Letselschade biedt juridische hulp gegeven door professionals, zodat je zaak in goede handen is, terwijl jij je kunt focussen op je herstel. Om dit te waarborgen, hebben we een interne klachtenprocedure. Wij nemen je klacht altijd serieus.
Interne klachtenregeling
Wil je een klacht indienen? Dat kan via onze interne klachtenprocedure. Stuur je klacht per e-mail aan info@smartletselschade.nl of vul het formulier hiernaast in.
Vermeld je naam en adresgegevens en geef aan waarom je ontevreden bent over de behandeling van je dossier. Je klacht zal in behandeling worden genomen door het management en de directie. Zij zullen het dossier grondig bestuderen en zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Een klacht wordt altijd op korte termijn behandeld, maar in ieder geval binnen 5 werkdagen. Wij zullen de afhandeling van je klacht schriftelijk bevestigen. Wij zullen in gesprek gaan met de behandelaar van je dossier en we hopen gezamenlijk tot een passende oplossing te kunnen komen.
Externe klachtenregeling
Als je over een nivre-expert een externe klacht wil indienen, kun je dit via het Nivre doen.