Klachten

Indien u een klacht heeft over de behandeling van uw zaak door ons kantoor, horen we dit graag van u. Wij zullen er voor zorgen dat uw klacht wordt behandeld. Smart Letselschade biedt u juridische hulp gegeven door professionals, zodat uw zaak in goede handen is terwijl u zich kan focussen op uw herstel. Om dit te waarborgen, hebben wij een interne klachtenprocedure. Wij nemen uw klacht altijd serieus.

 

Interne klachtenregeling

Wilt u een klacht indienen? Dat kan via onze interne klachtenprocedure. Stuur uw klacht per e-mail aan info@smartletselschade.nl of vul het formulier hiernaast in.

Vermeld uw naam en adresgegevens en geef aan waarom u ontevreden bent over de behandeling van uw dossier. Uw klacht zal in behandeling worden genomen door het management en de directie. Zij zullen het dossier grondig bestuderen en zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Een klacht wordt altijd op korte termijn behandeld, maar in ieder geval binnen 5 werkdagen. Wij zullen de afhandeling van uw klacht schriftelijk bevestigen. Wij zullen in gesprek gaan met de behandelaar van uw dossier en we hopen gezamenlijk tot een passende oplossing te kunnen komen.

Externe klachtenregeling

 Als u over een nivre-expert een externe klacht wil indienen, kunt u dit via het Nivre doen.