Onze aanpak
Als we bij jou thuis langskomen, dan doorlopen we samen de volgende stappen:
1. Aanvullende stukken opvragen
Al tijdens de intake bespreken we met jou welke stukken wij van je nodig hebben om jouw zaak in gang te kunnen zetten. Zodra wij het kenteken in ons bezit hebben, inventariseren we jouw schade en achterhalen de verzekeringsmaatschappij van de wederpartij en stellen deze aansprakelijk.
2. Wederpartij aansprakelijk stellen
Vervolgens stellen wij de wederpartij aansprakelijk voor de schade die jij geleden hebt en vragen wij alvast een eerste voorschot voor de door jou geleden schade. Dit doen wij schriftelijk bij de verzekeraar van de persoon of organisatie die verantwoordelijk is voor jouw letsel. De wederpartij moet de aansprakelijkheid (deels) erkennen om jouw zaak voort te kunnen zetten.
3. Voorschot aanvragen ter vergoeding van jouw gemaakte kosten
Zodra de wederpartij aansprakelijkheid heeft erkend, stellen wij hem op de hoogte van jouw letsel en schade. Dan vragen we ook direct indien nodig een aanvullend voorschot aan voor jouw schade, zodat je eerste kosten en verliezen zo snel mogelijk gedekt zijn. Wij blijven dat doen zolang je schade hoger is dan de tot dan toe uitgekeerde voorschotten en wij dit aan de wederpartij kunnen onderbouwen. Net zolang totdat wij over kunnen gaan tot het sluiten van jouw dossier.